Dolar 46,4792
Euro 52,9698
Altın 6.160,29
BİST 14.578,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C
Cts 30°C

Başkan Büyükkılıç’tan Kayserililere teşekkür: “Birlikte daha güzeliz”

Başkan Büyükkılıç’tan Kayserililere teşekkür: “Birlikte daha güzeliz”
REKLAM ALANI
27.10.2025 12:01
96

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, hem Gastronomi Günleri’nde hem de gençlere armağan edilen BMX Parkuru açılışında Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi’ni dolduran Kayserililere birlik ve beraberlik vurgusuyla teşekkür etti.
Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi, hafta sonu Kayseri’nin hem lezzetle hem de enerjiyle buluştuğu adres oldu. Üç gün süren Gastronomi Günleri’nde binlerce Kayserili aynı sofrada buluşurken, şehrin gençlerine armağan edilen BMX Parkuru ve Bisiklet Eğitim Alanı açılışıyla Kayseri’nin enerjisi doruğa çıktı.
Üç gün boyunca kentin simgesi hâline gelen Kayseri mutfağı, Anadolu’nun kadim tatlarıyla buluştu. Atölyeler, konserler, çocuk etkinlikleri ve tadım alanlarıyla millet bahçesi bir festival alanına dönüştü.
Etkinliklerde hemşehrileriyle buluşan Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, “Birliğimiz, beraberliğimiz, gülen yüzünüz, çocuklarımızın kahkahası muhteşemdi. Kayseri’m öyle güzel ki, iyi ki varsınız, iyi ki bizimlesiniz. Gastronomi Günleri’nde soframızı bereketlendiren, muhabbetimize ortak olan tüm hemşehrilerime teşekkür ederim, ayaklarına sağlık. Beraber nice güzel günlere” diye konuştu.
Aynı hafta sonu, gençlere armağan edilen BMX Parkuru ve Bisiklet Eğitim Alanı da hizmete açıldı. Kayseri’nin spor kültürüne yeni bir dinamizm kazandıran alan, gençlerin enerjisini güvenli ve profesyonel bir ortamda buluşturmayı, ulusal ve uluslararası turnuvalara ev sahipliği yapmayı hedefliyor. Başkan Büyükkılıç, “Kayseri’de adrenalin başladı. Bu parkur, gençliğin enerjisini doğru yönlendireceğimiz bir alan olacak. Sağlıklı, güvenli ve heyecan dolu günler diliyorum” dedi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, her iki etkinliğe katılarak hafta sonunda Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi’ni dolduran tüm Kayserililere teşekkür etti.
Büyükşehir Belediyesi, bir yandan kültürel etkinliklerle kenti buluştururken, diğer yandan gençliğe ve Dünya Spor Başkenti hedefiyle spora yatırım yaparak şehirdeki yaşam kalitesini artırmaya devam ediyor.

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.