Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Açık
İstanbul
29°C
Açık
Pts 32°C
Sal 31°C
Çar 32°C
Per 31°C

Başkan Büyükkılıç: “110 Milyon TL’lik Yağmur Suyu Yatırımıyla Kayseri’nin Altyapısını Güçlendiriyoruz”

Başkan Büyükkılıç: “110 Milyon TL’lik Yağmur Suyu Yatırımıyla Kayseri’nin Altyapısını Güçlendiriyoruz”
REKLAM ALANI
28.06.2026 15:28
5
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 110 milyon TL yatırımla hayata geçirilen yağmur suyu altyapı çalışmalarını yerinde inceledi. Yaklaşık 9 kilometrelik hat ile yağmur sularının etkin şekilde yönetileceğini belirten Büyükkılıç, yatırımın taşkın riskini azaltacağını ve yağmur sularının daha verimli değerlendirilmesine katkı sağlayacağını söyledi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğü ile Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde Şehir Hastanesi çevresinde yürütülen yağmur suyu altyapı çalışmalarını yerinde inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Başkan Büyükkılıç’a incelemeleri sırasında Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan ile KASKİ Genel Müdürü Yavuz Çağan eşlik etti. Yüklenici firma yetkililerinden projenin son durumu hakkında bilgi alan Büyükkılıç, kentin geleceğine yönelik güçlü altyapı yatırımlarını kararlılıkla sürdürdüklerini ifade etti.

Çalışmanın yaklaşık 110 milyon TL’lik yatırımla hayata geçirildiğini belirten Başkan Büyükkılıç, bölgede yaklaşık 9 kilometrelik yağmur suyu hattı imalatının sürdüğünü söyledi. Hattın büyük bölümünde koruge boruların, kalan kısımlarda ise betonarme boruların kullanıldığını dile getiren Büyükkılıç, projenin özellikle yoğun yağışlarda yaşanabilecek olumsuzlukların önüne geçeceğini kaydetti.

Büyükkılıç, “Şehir Hastanemizin yanı başında Büyükşehir Belediyemiz ve KASKİ’miz iş birliğiyle yağmur suyu altyapısını güçlendirecek önemli bir projeyi hayata geçiriyoruz. Amacımız, yağmur sularını atık su hatlarından ayırarak taşkın kanallarına güvenli şekilde ulaştırmak, yağışlı dönemlerde oluşabilecek geri tepmeleri önlemek ve yağmur suyunun daha verimli değerlendirilmesini sağlamaktır” diye konuştu.

Kent genelinde altyapıyı daha güçlü ve dirençli hale getirmek için yatırımların aralıksız sürdüğünü vurgulayan Başkan Büyükkılıç, “Yapılan çalışmanın şehrimize hayırlı olmasını diliyor, emeği geçen tüm ekiplerimize teşekkür ediyorum. İnşallah en kısa sürede tamamlayarak hizmete sunacağız” ifadelerini kullandı.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç’ın vizyonuyla KASKİ koordinesinde yürüttüğü altyapı yatırımlarıyla kentin dört bir yanında yağmur suyu, içme suyu ve kanalizasyon altyapısını güçlendirmeye devam ediyor.

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.