Dolar 46,6247
Euro 53,1238
Altın 6.040,74
BİST 14.328,18
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 30°C
Açık
İstanbul
30°C
Açık
Cts 30°C
Paz 28°C
Pts 31°C
Sal 33°C

Kayseri’de karne heyecanı

Kayseri’de karne heyecanı
REKLAM ALANI
26.06.2026 13:49
5

Kayseri’de, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle karne dağıtım töreni gerçekleştirildi. Törende konuşan Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, “Bugün yaklaşık 330 bin öğrencimiz tatile girecek. 2025-2026 eğitim-öğretim yılını ilimizde kazasız, belasız tamamladık” dedi.

Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi’nde düzenlenen karne dağıtım törenine, Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Öğrencilere karneleri dağıttıktan sonra açıklamalarda bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, “Bugün bir eğitim-öğretim yılını daha geride bırakıyoruz. Bugün karneleri dağıttık. Yavrularımızın bu sevincini hep beraber paylaşmak adına hayırsever büyüğümüz Osman Ulubaş ağabeyimizin yaptırmış olduğu Köşk Anadolu Lisesi’nde bu organizasyonu Valiliğimiz hayata geçirmiş oldu. Bizlerde bu sevinçleri paylaşma adına bir araya gelmiş olduk. Yavrularımızı tebrik ediyoruz. Kayseri bilimin merkezlerinden biri. Anadolu irfanının olduğu şehirlerden birisi. 5 tane üniversitesi, 75 bin üniversite, 325 bin de orta öğrenim öğrencisi olan dinamik bir şehir. Öğrencilerimize gelecek yıllardaki yapacakları çalışmalarda başarılar diliyoruz” diye konuştu.
Vali Yardımcısı Mehmet Türköz ise, “Bugün yaklaşık 330 bin öğrencimiz tatile girecek. 2025-2026 eğitim-öğretim yılını ilimizde kazasız, belasız tamamladık. Önümüzde 2-3 aylık dinlenme dönemi var. Öğrencilerimize ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyoruz. Yaz döneminde belediyelerimizin kursları hazır. Bu dönemde öğrencilerimizin sportif faaliyetlere katılarak kendilerini geliştirmelerini bekliyoruz. Hem dinlenecekler hem de kendilerini geliştirecekler. Tüm gençlerimizin yolları açık olsun” ifadelerini kullandı.

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.